Ont om tid sas...

Jag har verkligen inte haft tid att blogga idag! Det har varit full fart hela dagen med hästpyssel, föräldrar på besök och restaurang inne i Malmö ikväll. Kvällen avslutades sen med lite hundbus hemma hos min goda vän Olga.  Väldigt kul att ses, precis som vanligt.

Något jag är lite avundsjuk på är alla som är och shoppar i Göteborg! Jag har en himla massa saker som jag vill köpa men det får kanske vänta tills Falsterbo i sommar. Ett tag till men den som väntar på något gott....
Jag var iaf ute på en liten shoppingtripp med Caroline igår men det blev inte så mycket shoppat för mig kan jag säga. Jag kom hem med ett par bruna HV Polostrumpor, saltsten, hästgodis och hundgodis.
Jag hade verklgen behövt fylla på mitt förråd med hästtäcken eftersom jag har tre hästar som är experter på att ta sönder täcken. Jag tycker inte att det är så kul att köpa täcken så jag drar mig för det så länge som möjligt.

Jag tror dessutom att jag alldeles strax ska gå och lägga mig. Det är verkligen ingenting kul på TV nu och jag har redan sett alla tio avsnitt av Game of Thrones.

Dessutom...nu är mitt hus till salu om någon känner sig manad. ;)

På återseeden.

//Familjen Zoo

Kommentarer
Postat av: Jannike

Slitstarka täcken samt prisvärda är shires, ok pris på landäng och häftiga färger

2012-02-25 @ 23:35:26
URL: http://jannikejd.blogg.se/
Postat av: YourLocalGårdstomte

Huset till salu... Detta måste betyda... Att du har en gård på gång! :DDDD

2012-02-26 @ 11:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0