Bloggbyte.

Jag kommer antagligen att byta bloggverktyg i veckan och gå över till wordpress men jag meddelar givetvis er när det är dags för ett byte. ;)

Just nu sitter jag och Linnea i soffan efter att ha kollat på melodifestivalen. Jag vet inte vad jag tycker faktiskt. Haha.

Det har iaf varit full fart hela dagen. Jag har varit med Sivs yngre bror Plex på utställning idag. Jag blev upphämtad av Plex ägare kl 8 imorse och sen bar det iväg till tävlingsplatsen.
Det gick verkligen superbra idag! Det var Plexs första utställning och han var så duktig och gick så bra. Han kunde även slappna av och sova i buren trots allt stoj runt omkring.
Slutresultatet blev etta med HP, BIR och BIG4. Underbar start på karriären. :)

Det var så fint väder att hästarna fick vara ute ända till kl 18.00 så jag hade iaf ingen brådska hem. Tur det.

Dessutom...det går FORTFARANDE inte att ladda upp bilder. Jag ska testa att skicka någon bild med mobilen sen.

Imorgon kommer att utförligare inlägg som kommer att beröra fenomenet schäferhundsägare på utställning!

Over and out!

//Familjen Zoo

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jaaa byt!!

2012-03-04 @ 07:12:48
URL: http://showjumper.se
Postat av: Matilda

Bytbytbytbyt! NU!

2012-03-04 @ 11:20:44
URL: http://www.showjumper.se
Postat av: Sara Carlsson

Vilken jättetrevlig blogg du har. Jag ska också börja blogga på Wordpress snart.

Ser fram emot att följa ditt liv på landet. Kram Sara

2012-03-04 @ 11:23:52
Postat av: Linda A

Hej, jag hittade hit via showjumper.se, vad trevlig blogg du har. Jag är själv ett stort fan av engelsk inredning och livstil.:)

2012-03-04 @ 11:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0